Wat valt er te zeggen over de Kletz’ers?
Kletz’en, Kletz’ers, Kletz’keuken, Kletz’interieur, Kletz’kunst, deze namen zouden niets betekenen zonder de mensen te benoemen die er elke dag opnieuw het beste van zichzelf voor geven. Creativiteit in vormgeving, dadendrang, spitsvondigheid en massa’s persoonlijke warmte. Dat kenmerkt de medewerkers bij Kletz, allemaal gedijen ze in de typische Kletz-cultuur van ongedwongen vrijdenken en goeddoen, dromen, filosoferen, oneens zijn, goedmaken, en opnieuw starten.
Elke uitdaging, elk probleem is een uitnodiging om beter te worden.
Deze vrijheid verdienen ze elke dag opnieuw, door u als klant op een betoverende wijze te omarmen en te ontzorgen, er een faire vergoeding voor te vragen en met wat overblijft aan doorbraak innovaties te werken.
Dat er soms tekorten zijn, dat hoort bij de job, daarom, en omdat creativiteit ook een sterke bedrijfscultuur nodig heeft, ben ik graag hun gids. Bedrijven bouwen kost geld en vooruitgangsgeloof, ook durf en vertrouwen.
Grote dankjewel aan JOU: klant, geïnteresseerde, ambassadeur, partner of leverancier. Maar ook aan jou, fijne of ambetante conculega, jij zorgt ervoor dat al hun creativiteit voorbehouden kan worden aan een kleine groep mensen met een warm hart en een gevoel voor esthetiek. Blijf ons uitdagen en behandel hen fair, ze doen namelijk wat ze doen om te kunnen zijn wie ze zijn, en dat verdient alle respect.
Katie, Sammy, Nele, Noor, Jelle, Guy, Sam, Maud, Filip, Brecht, Roel en Dimitri, blijf ons verbazen!
Fijn dat we samen op pad zijn,
Mario Fleurinck
Gids, inspirator, boksbal, man van (bijna) alle kwaad, financier en dream(maker/breaker).